Traductor

dijous, 12 d’abril del 2012

Flor


"Jo tinc una floreta que és alta, alta, alta,
però jo sóc petiteta, però jo sóc petiteta.
Jo tinc una floreta que és alta, alta, alta,
però jo sóc petiteta i no puc fer-hi res!"


Ja ha arribat la primavera... I aquí teniu la primera flor que hem fet!

Material:
- Plastilina de colors.
- Cartolina blanca amb dibuix d'una flor.
- Pal de gelat verd.
- Gomet.

Dibuixem una flor a la cartolina blanca:
















Agafem pessics de plastilina i els posem a cada pètal. Després els nens i nenes amb el dit els aniran xafant i repartint per la zona:




















Un cop fet això, la retallem (també la podem vernissar perquè brilli més) i hi enganxem el pal de gelat... I llestos! Ja tenim una flor ben bonica!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada