Traductor

divendres, 9 de novembre del 2012

Pluja

"Plim, plim, plim
cau la pluja...
Plim, plim, plim
en el carrer...
Plim, plim, plim
tot es mulla...
Plim, plim, plim
i jo també!"

(picant amb el dit índex al palmell de l'altra mà)

_______________________________________________________________

Hi ha moltes maneres de fer la pluja, però tenia unes ganes de probar aquesta! Ahir mirant aquest blog http://educacioilestic.blogspot.com.es/ vaig descobrir coses molt originals i boniques! I avui he volgut fer aquest invent que hi vaig veure, aprofitant que estem treballant el puntejat amb els nens i nenes de la classe (que tenen un any i mesos)! Ha anat molt bé, perquè tal i com està pensat, els nens/es petits el poden agafar molt còmodament. Els ha agradat molt, i de ben segur que l'utilitzarem més sovint per a vàries coses.
Us deixo amb la manualitat!

Material:

- Rotllo de cartró (del paper de vàter)
- Palets per les orelles
- Celo
- Pintura blava i negra
- Cartolina

Per construir l'invent no he fet fotos durant el procés, sinó del resultat, però és molt fàcil. De totes maneres, dintre de poc, amb nens de dos anys en farem i ja ho publicaré. és tant senzill com agafar el rotllo de cartró, posar els palets pel voltant enganxats amb celo, vigilant que tots estiguin a la mateixa alçada.

Quedarà així:




Un cop tenim fet el súper invent, dibuixem a una cartolina uns núvols de pluja, jo els he fet així:


(en aquest cas els he dibuixat jo, però ho poden fer els nens/es)

Després preparem la pintura en un lloc on sigui fàcil sucar el nostre invent, així:



I ells mateixos poden fer la pluja!



Buf... com plou!


 

4 comentaris:

  1. oooh! Quina gran idea! Fantàstica... M'encanta!!

    Bon cap de setmana,
    Caterina
    somriuresicolors.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, jo quan l'he descobert també he pensat que era una gran idea... i molt pràctica!

      Elimina
  2. Moltes gràcies per la menció. Me n'alegro que t'hagi agradat aquest recurs, la veritat és que és una idea genial. ¡Genial! Moltes salutacions. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em va encantar quan ho vaig veure! Salutacions per tu! :)

      Elimina